Bedankt!

Door Ron de Kort op 17 maart 2022

Met de gemeenteraadsverkiezingen van afgelopen dagen is de Partij van de Arbeid in Hulst gegroeid van 10,9 naar 11,4% van de geldig uitgebrachte stemmen.  Dat is voor de nieuwe ploeg, aangevoerd door lijsttrekker Rob Lambert een prachtig resultaat. Immers het stoppen van 2 stemmenkanonnen, wethouder Diana van Damme en raadslid Bennie Saman, moest worden opgevangen. Zo bleven we met 2 zetels stabiel. Verkozen werden Rob Lambert en Jessica van Sikkelerus – Schuerman. Afhankelijk van de coalitievorming zit Joris Weemaes even in de wachtkamer.

Dank aan iedereen die op ons heeft gestemd. We gaan proberen dat vertrouwen komende jaren niet te beschamen en zo veel mogelijk punten uit ons programma proberen te realiseren.

Ron de Kort

Voorzitter afd Hulst / Lid AV waterschap Scheldestromen / lid commissie ABZ / Plvv lid commissie Middelen Voor vragen of contact: [email protected] / 06-81166808 (ook WhatsApp) Samen werken Als geboren Snissenaer en al vele jaren woonachtig in Vogelwaarde, wil ik daarom meedenken en meebeslissen, me sterk maken om alle kernen in onze gemeente leefbaar te

Meer over Ron de Kort