Gemeenteraadsverkiezingen 2022

Door Ron de Kort op 24 april 2021

Het lijkt allemaal nog ver weg, maar toch zijn de voorbereidingen voor de volgende verkiezingen voor de gemeenteraad al in volle gang. De volgende verkiezingen zijn in maart 2022.

Door het bestuur wordt al gewerkt aan de samenstelling van een kandidaatstellingscommissie. Deze commissie, bestaande uit 2 personen van buiten de afdeling Hulst en 1 lid uit eigen gelederen, zal naar verwachting begin september interviews houden met kandidaten. Zij zullen aan het bestuur een voordracht doen voor een concept-kandidatenlijst. Deze zal dan eind dit jaar, in hopelijk weer een fysieke algemene ledenvergadering worden vastgesteld.

Ook zal in mei aan de leden, naast een voorstel voor de kandidaatstellingscommissie, ook een voorstel worden gedaan voor een commissie die gaat werken aan het verkiezingsprogramma. Na deze ledenraadpleging in mei zal ook een oproep worden gedaan om zich te kandideren voor een plaats op de lijst voor deze verkiezingen.
Ook inwoners van onze gemeente, die geïnteresseerd zijn in de politiek, zich in het gedachtegoed van de PvdA kunnen vinden, maar nog geen lid zijn, kunnen zich ook melden bij de voorzitter (Ron de Kort 06-81166808 of [email protected]) of de wethouder (Diana van Damme via [email protected] of 06-10556383)

Lees ook:

Ron de Kort

Voorzitter afd Hulst / Lid AV waterschap Scheldestromen / lid commissie ABZ / Plvv lid commissie Middelen Voor vragen of contact: [email protected] / 06-81166808 (ook WhatsApp) Samen werken Als geboren Snissenaer en al vele jaren woonachtig in Vogelwaarde, wil ik daarom meedenken en meebeslissen, me sterk maken om alle kernen in onze gemeente leefbaar te

Meer over Ron de Kort