Kennismaken met de nieuwe burgemeester

Door Rob Lambert op 17 november 2022

Onze nieuwe burgemeester, Ilona Jense, wilde graag met iedere fractie eens kennismaken en samen op pad naar een verrassende locatie. Dat laten we ons geen twee keer zeggen. De PvdA-fractie nodigde haar uit voor een bezoekje aan de carnavalsloods, waar we volop in gesprek zijn gegaan met de wagenbouwers. Een avondje over het reilen en zeilen, de veiligheidsmaatregelen en faciliteiten in de loods: belangrijk voor 20 verenigingen in de gemeente. Een kijkje in de keuken van carnaval voor onze nieuwe burgemeester, en dat vond ze (naar eigen zeggen) super leuk. Een pint, wat carnavalsmuziek en vooral een leuke sfeer mochten niet ontbreken. Iedereen bedankt voor het enthousiasme!

Rob Lambert

Veel enthousiasme, een frisse blik en denken in kansen: zo stel ik mezelf graag aan u voor als nieuwe lijsttrekker van de PvdA Hulst. Ik ben Rob Lambert, 34 jaar en woonachtig in Hulst. Mijn naam onthult al dat mijn roots op Vogelwaarde liggen. Het geeft energie, maar is even uitdagend en spannend om de

Meer over Rob Lambert