Door Ron de Kort op 13 maart 2017

Op campagne met Joyce in Hulst

Maandag 13 maart was kandidaat-kamerlid Joyce Vermue (lijst 2 Nr 38) met haar team op campagne in Hulst. Eerst in gesprek met potentiële stemmers op de weekmarkt in Hulst. Na de lunch nog wat canvassen en om 16 uur een bezoek aan de sstichting De Melkkan aan de Tabakstraat 26.

Daar werd Nadia de Loos in het zonnetje gezet voor haar vele werk voor deze stichting.

Melkkan is een Non-profitorganisatie die mensen uit Hulst en omstreken,die het financieel moeilijk hebben, helpt met kleding, levensmiddelen, verzorgingsproducten, speelgoed en spulletjes.
Elke vrijdag is er koffie vanaf 10 u tot 16 u, iedereen is welkom !
Om 12 u is er lunch met soep !
Mogelijkheid tot het uitzoeken van kleding en spulletjes.

Het winkeltje is open elke vrijdag van 10 u tot 12 u ,voeding alleen te verkrijgen na aanvraag en goedkeuring.

Bij dringende nood kan iedereen via een privébericht aan Nadia de Loos of Karin Mea Bartels een voedselpakket of kleding aanvragen, ze proberen dan zo snel mogelijk te helpen !

Alle spullen die op de Facebookpagina worden aangeboden zijn GRATIS !!

Donaties zijn welkom op NL41 RABO 0306 4972 98

Foto’s van de campagnedag

Ron de Kort

Voorzitter afd Hulst / Lid AV waterschap Scheldestromen / lid commissie ABZ / Plvv lid commissie Middelen Voor vragen of contact: [email protected] / 06-81166808 (ook WhatsApp) Samen werken Als geboren Snissenaer en al vele jaren woonachtig in Vogelwaarde, wil ik daarom meedenken en meebeslissen, me sterk maken om alle kernen in onze gemeente leefbaar te