Sport & cultuur

Lekker zwemmen in Hulst? De PvdA-Hulst wil een onderzoek naar een volwaardig buitenzwembad in de kern Hulst. Versterk de relatie buitenschoolse opvang met sport en cultuur en stimuleer de samenwerking met de verenigingen. Prikkel en ondersteun de verenigingen tot het organiseren van grotere evenementen. Hierbij denken we aan De Zeeuws-Vlaamse Marathon, Light-Run, Veldcross, grootschalige wandel- en fietsevenementen, Vestrock, Festival Zeeuws-Vlaanderen en andere culturele evenementen. Snel nieuw subsidiebeleidsplan, verenigingen moeten tijdig weten waar ze aan toe zijn.

Kleinere verenigingen goed voor de kern.
De PvdA-Hulst erkent het grote belang van de kleinere lokale verenigingen in het dorp. Zij dragen sterk bij tot de leefbaarheid en samenhorigheid. Op onze steun kan men rekenen.

Nieuwe start Den Dullaert.
Maak een eind aan de zeer onwenselijke situatie bij Den Dullaert. Gemeenschapsgeld gaat op aan de inhuur van advocaten. Den Dullaert terug in eigendom van onze gemeente en alles in het werk stellen om het huidige bestuur te vervangen zodat een goede samenwerking met verenigingen op een veilige en verantwoorde wijze kan worden hervat.