Raadslid / lid commissie Samenleving

Jessica van Sikkelerus-Schuerman

Over Jessica van Sikkelerus-Schuerman

06-22684807[email protected]

Een fijne leefomgeving begint bij jezelf!. We wonen in een mooi deel van Nederland, ik wil er graag aan bijdragen om dit zo te houden en waar nodig te verbeteren. Ik ben Jessica van Sikkelerus-Schuerman, 40 jaar oud en woon in Sint Jansteen. Afkomstig uit Hulst, trots op onze gemeente en al 8 jaar actief betrokken bij de PvdA Hulst.

Ik sta te trappelen om actief bij te dragen aan de leefbaarheid in onze mooie gemeente. Het behouden van de zaken die het wonen hier zo fijn maken. Zoals het behoud van scholen in de kernen, maar ook zorgen dat de schoolgebouwen aangepast zijn op de toekomst. Het behouden en verbeteren van het openbaar vervoer. De Bredabus moet geen discussie meer zijn. Bereikbaarheid van voorzieningen voor jong en oud is essentieel voor een fijne leefomgeving.

Tegelijkertijd sta ik voor het vereenvoudigen van de regelgeving en zoeken naar mogelijkheden, niet naar problemen. Begrijpelijke taal gebruiken moet het uitgangspunt zijn. Het inrichten van sociale loketten in alle kernen. Ervoor zorgen dat hulp nabij moet voor iedereen beschikbaar is.

We staan klaar met een groep nieuwe en enthousiaste kandidaten om de komende 4 jaar aan de slag te gaan met deze en andere onderwerpen. Een frisse blik vooruit met de beste kansen voor onze jeugd en ouderen in een duurzame samenleving.
Jessica van Sikkelerus Stem sociaal op 16 maart!